  • 11. Data: 2019-08-31 11:36:21
    Temat: Re: Dozywocie za kradziez 200 zl
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    d-sentenced-to-life-released-prison

    > Zasada "do trzech razy sztuka". Trzy przestepstwa, a za czwartym -
    > dozywocie.
    >
    > Nieglupia zasada.

    Zależy... tak do końca jakoś nie jestem przekonany.

    > Ale o co chodzi ? Dostal prawomocnie dozywocie, to kibluje.

    Trochę mimo wszystko dysproporcja spora... nawet nie znając szczegółów.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-08-31 12:03:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może nie miał adresu ;-)
    U nas w PRL-bis jak nie masz adresu to za ch.. sąd nie zwolni Ciebie z aresztu.
    A później wyrok dostosuje do spędzonego czasu.
    W sumie to chyba zysk, bo warunki dla podejrzanego w areszcie powinny być lżejsze,
    niż po wyroku w ZK?

    -----

  • 13. Data: 2019-08-31 12:32:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    d-sentenced-to-life-released-prison

    >Zależy... tak do końca jakoś nie jestem przekonany.

    Demokratyczny kraj i demokratycznie uchwalone prawo - widac mieszkancy
    sa przekonani :-)

    Przy czym moze zastanawiac to pierwsze potraktowanie jednego wlamania
    jako trzech.
    Chyba nie o to chodzilo ... ale jesli delikwent potem napada z nozem
    na sklep, to mozna powiedziec,
    ze dobre prawo zaoszczedzilo obywatelom kilku takich napadow.

    >Trochę mimo wszystko dysproporcja spora... nawet nie znając
    >szczegółów.

    Nadal - skazany to skazany, nikt wiecej w akta nie bedzie zagladal.

    J.

  • 14. Data: 2019-08-31 12:44:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żartujesz??
    To kraj postkolonialny i prawo postkolonialne.

    -----

  • 15. Data: 2019-08-31 14:01:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.08.2019 o 10:45, J.F. pisze:
    > Trudno powiedziec czy taki grozny, nie wiemy jak to wygladalo

    pisze wyraźnie przy użyciu noża

    --
    I love love

  • 16. Data: 2019-08-31 16:35:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >pisze wyraźnie przy użyciu noża

    Ale nie wiesz jak wygladalo - moze wszedl wyciagnal noz, i z duzej
    odleglosci powiedziedzial "dawaj kase bo cie potne".

    Grozne ? Tak sobie, szczegolnie gdy zaloga powinna byc przeszkolona
    "dawac kase i dzwonic po policje jak wyjdzie - jestesmy ubezpieczeni
    ..."

    J.

  • 17. Data: 2019-08-31 16:44:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.08.2019 o 16:35, J.F. pisze:

    > Ale nie wiesz jak wygladalo - moze wszedl wyciagnal noz, i z duzej
    > odleglosci powiedziedzial "dawaj kase bo cie potne".

    nie ściemniaj, przed nożem nie ma praktycznie obrony

    --
    I love love

  • 18. Data: 2019-08-31 21:46:00
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    u2 w

    <https://youtu.be/7YyBtMxZgQs?t=20>

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2019-08-31 21:49:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=oDJTlSiqQs4

    --
    I love love

  • 20. Data: 2019-08-31 23:14:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >nie ściemniaj, przed nożem nie ma praktycznie obrony

    Eee tam
    https://www.tvn24.pl/poznan,43/wpadli-z-siekiera-do-
    sklepu-ekspedientka-przegonila-ich-mopem,469438.html
    https://nto.pl/napad-na-zabke-w-kluczborku-ekspedien
    tki-przegonily-napastnikow/ar/10055140

    https://www.youtube.com/watch?v=z-TiQa9pxfc
    https://www.youtube.com/watch?v=aGLYvpo50_o
    https://www.youtube.com/watch?v=4LpebbNqiFo
    https://www.youtube.com/watch?v=ykJ7pyr87Qc

    Ale ja o czym innym - napastnik wcale cie nie chce zabic, wiec nie ma
    sie przed czym bronic.
    Trzeba tylko oddac pieniadze. O, cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=IGiROwhS6-4

    Gorzej, jak nie oddasz - wtedy sie robi niebezpiecznie. No chyba, ze
    ma sie mopa pod reka :-)

    J.