  • Data: 2010-09-02 18:58:53
    Temat: Re: Dowożenie dzieci do szkoły
    Od: grzeda <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-02 15:44, Arek pisze:
    > Witam, gmina zapewnia dzieciom z klas 1-3 dowożenie do szkoły (art. 17,
    > ust. 3 ustawy o systemie oświaty). Czy kierowca może sprawować opiekę
    > nad dziećmi w autokarze? I drugie pytanie: na kim ciąży obowiązek
    > odprowadzania dzieci na i z przystanku - do i ze szkoły? Proszę o
    > ewentualne podstawy prawne/orzeczenia.

    Nie wiem czy tak jest wszedzie, ale moja kolezanka jest wlasnie taka
    opiekunka w autobusie. Siedzi z dzieciakami, pilnuje i przeprowadza na
    trasie autobus-szkola. Rano jedzie z kierowca i zbiera dzieciaki z
    przystanokow po wioskach, a po poludniu ma 4 kursy co godzine i rozwoza
    dzieci do domow. Pomiedzy porannym kursem a pozostalymi przeklada
    papierki w sekretariacie. Jest zatrudniona w szkole.

    pozdr
    PG