  • Data: 2004-06-09 15:15:41
    Temat: Re: Dowód w sprawie cywilnej
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ewentualnie wraz z takim wnioskiem można przedłożyć kserokopię rzeczonego
    > dokumentu by sąd się wstępnie mógł zorientować, czy wniosek jest zasadny.

    Kserokopię są juz od dawna w aktach obydwu spraw. Po prostu dostałem
    wezwanie na rozprawę w pierwszej z nich w ktorym nakazano mi dostarczyć
    oryginał lub odpis notarialny dokumentu. Spodziewam się ze w drugiej będzie
    tak samo bo to dwie identyczne sprawy toczące się przed tym samym sądem,
    stąd moje pytania :-)

    pdr
    Olo