  • 1. Data: 2003-05-08 20:10:57
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "Hipisio" <h...@w...pl>

    Witam!
    Mam takie pytanie.
    Otóż niedługo (3 czerwca) kończę 18 lat!
    Chciałem sobie wyrobić dowodzik osobisty miesiąc wcześniej.
    Poszedłem do urzędu gminy warszawa mokotów wziąłem wniosek o dowód i co
    się okazało?
    Pani powiedziała mi, że wniosek moge złożyć dopiero w dniu swoich
    urodzin :(
    Trochę mnie zaskoczyła ta wiadomość gdyż moi koledzy z klasy wyrabiali
    dowód miesiąc - półtora przed osiemnastką.
    czy zostałem zrobiony w balona?
    nie, żeby mi jakoś bardzo zależało na tym dowodzie tylko pytam się z
    samej ciekawości :)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-09 09:59:00
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Hipisio wrote:
> [...]
    > czy zostałem zrobiony w balona?
    > nie, żeby mi jakoś bardzo zależało na tym dowodzie tylko pytam się z

    Dowód można dostać od 13 lat, ale pewnie muszą o to wystąpić rodzice.

    KG

  • 3. Data: 2003-05-09 15:57:59
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski"

    > Dowód można dostać od 13 lat, ale pewnie muszą o to wystąpić rodzice.

    wazny tylko na 5 lat tzw tymczasowy dowod osobisty (przyjamniej kiedys sie
    tak nazywał :)

    Paweł
    p...@t...net

  • 4. Data: 2003-05-09 16:05:25
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
    > wazny tylko na 5 lat tzw tymczasowy dowod osobisty (przyjamniej kiedys sie
    > tak nazywał :)

    normalny jest ważny 10 lat, więc czy to aż taka różnica? :)

    KG

  • 5. Data: 2003-05-09 20:13:14
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > normalny jest ważny 10 lat, więc czy to aż taka różnica? :)

    ale czy 13 latkowi sprzedadzą wóde na taki dowodzik? :)

    Paweł
    p...@t...net

  • 6. Data: 2003-05-10 08:59:09
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Mozesz zlozyc wczesniej, ale beda Ci do tego potrzebni rodzice i...
    dodatkowe 5 zl na oplaty skarbowe (znaczki).

    A tak BTW wszystkiego najlepszego!

    Sasza