  • Data: 2020-06-26 16:28:42
    Temat: Re: Dowcip
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ef42b89$0$17343$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 25.06.2020 o 05:33, J.F. pisze:
    >Linka podałem. Data jest.

    http://www.bzdura.pl/kawaly/kawal-4-8884.html

    IMO - ma znacznie wiecej sensu, niz jakies dudusie.

    >No ale czy to moja wina, że p.o.rezydent ma takie a nie nazwisko co
    >się głupio kojarzy?

    >I wtedy powstaje pytanie czy winny ten co dowcip wygrzebał, czy ten
    >co wymyślił, czy może ten do którego dowcip pasować zaczął;)

    Ten co wymyslil trudno zeby byl winny.

    Ale ten kto go dalej utrzymuje na stronie, czy ten, kto propaguje do
    niej linka :-)

    A pamietasz afere kretyna ?
    dawno temu, jak wpisales w google "kretyn" to podpowiadalo sie kolejne
    slowo - Lepper

    J.