    From: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostałem zdjęcie ....
    Date: Tue, 03 Oct 2006 21:43:01 +0200

    xxx wrote:
    > w poniedziałek do firmy przyszło zdjęcie.... z fotoradaru.
    >
    > i tera zmam pytanie:
    > jeśli firma odpowie ze nie wie kto jest na zdjęciu to co sie dzieje dalej?

    1. Kto jest na zdjęciu nie trzeba wiedzieć. Trzeba wiedzieć komu się
    powierzyło samochód.

    2. Możesz zacytować to pismo do firmy ze zdjęciem? Skoro właścicielem
    samochodu jest osoba prawna, ciekawi mnie od kogo (imiennie) zadali
    wskazania komu powierzono pojazd. Wysłanie pytania do firmy jako takiej
    jest mało praktyczne, bo nie ma kogo ukarać za nieudzielenie odpowiedzi
    (chyba, że ktoś mnie wyprowadzi z błędu?).

    > jeśli wskaże mnie, ja nie zgodze się z wymiarem kary to co dalej?

    Dwuinstancyjne postępowanie sądowe.