  • Data: 2004-10-28 20:56:16
    Temat: Re: Doręczenie pozwu i kolejnych pism
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawap" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:clmikb$hlo$1@213.238.82.252.adsl.inetia.pl...
    > Użytkownik Lisek napisał:

    > pozew ma byc doreczony, wyrok tez bo po doreczeniu mozna wniesc sprzeciw
    > niech tam mieszkajacy powiedza listonoszowi ze adresat tu nie mieszka i
    > to niech wpicze na zwrotce

    No i ciekawostka - co prawda zaslyszane ale zawsze to jakas informacja.
    Ostatnio do mieszkania w ktorym mieszkam przyszedl list polecony z sadu dla
    bylego wlasciciela.
    Powiedzialem listonoszowi "ze nie mieszka" , a on spokojnie wystawil mi
    avizo i stwierdzil, ze "nie moze odeslac pisma do sadu, ma je dwukrotnie
    awizowac i odeslac z adnotacja <nie odebrano w terminie>". Dodal tez , ze
    sad wie lepiej kto gdzie mieszka (przynajmniej powinien) i nic mu do tego,
    nie jest sledczym od sprawdzania takich rzeczy.
    Wniosek jest dosc prosty: mozna na "lewy/stary adres" dostarczyc komus pozew
    i wygrac sprawe zanim sie o niej dowie :((

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN