    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Doręczenie pozwu
    Date: Mon, 20 Nov 2017 13:57:44 +0100

    dyskusyjnych:ouu8db$dgv$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-11-20 o 10:40, J.F. pisze:
    >Może.

    >KPC nakłada obowiązek podania adresu zamieszkania pozwanego powodowi.

    Na kogo naklada ?

    >Sąd może wysłać zapytanie we własnym interesie (aby sprawdzić, czy
    >list ze zwrotką był awizowany pod adresem zameldowania), a z takiej

    Czy mi sie wydaje, czy poprzednio pisales, ze musi ?

    >odpowiedzi do sądu potem może skorzystać powód.

    Czyli powod podaje znany mu adres, sad stwierdza niedoreczenie, pyta w
    PESEL o adres zameldowania, odpisuje powodowi, ze pisma nie doreczono
    pod wskazany adres,
    a adres zameldowania jest inny, powod prosi sad o podanie adresu
    zameldowania, po czym poprawia swoj pozew podajac nowy adres ...
    jak PiS chce cos w sadach poprawic, to czemu od tego nie zacznie :-P
    I jeszcze pare prostych rzeczy do naprawy bym podal ...

    J.

    P.S.
    http://malydziennik.pl/tomasz-lis-rzucony-na-kolana-
    wyrok-sadu-go-zmasakrowal,8200.html

    I co teraz - zbić żone, pozwać czy sie rozwieść ?
    No i jakie "niedbalstwo", jesli żona nic przekazała.