  • 1. Data: 2005-05-30 18:43:22
    Temat: Do Bankowców (komornik) - PILNE!!
    Od: "putekol" <p...@o...pl>

    Witajcie - ja pierwszy raz tutaj i od razu pilna sprawa prośba!
    Mam takiego dłużnika, co to musiałem go oddać do komornika, gdzie sprawa w
    toku - a on sobie strasznie leci w kule (nagle nic nie ma!).
    Dowiedziałem się właśnie (wiadomość nieoficjalna lecz PEWNA!), że wziął
    ostatnio jakiś kredyt w banku (gotówkowy), który po 1 czy 2 ratach... przestał
    również spłacać! W tym banku akurat on już brał kredyt, więc go znali
    (poprzedni kiedyś tam dawno spłacił - mnie też kiedyś &$%§%#% płacił!) - więc
    wiem, że wziął kredyt bez dokumentów na dowód osobisty plus jakieś
    oświadczenie, że "prowadzi DG i zarabia ileś tam". I dali mu!!
    I teraz pytanie - czy mogę mu dokopać, powiadamiając komornika, że tak naprawdę
    to DG nie prowadzi on już od co najmniej roku??!!!!?
    A może komornik już o tym wie - bo bank przesłał wszystkie dokumenty?? Nie
    wiem - czy oni przesyłają wszystkie, czy może tylko umowę kredytową - jak to
    jest?
    Wie czy nie wie komornik o tym oświadczeniue, że "prowadzi DG i zarabia xxx" -
    bo jak to ma to chyba pod jakiś paragraf karny podlega i można do prokuratora
    zgłosić - PRAWDA???
    Pomóżcie proszę bo jestem zdeprymowany niemiłosiernie..... :((((

  • 2. Data: 2005-05-30 22:24:44
    Temat: Re: Do Bankowców (komornik) - PILNE!!
    Od: "jasi" <j...@p...onet.pl>

    jeżeli biorąc kredyt wprowadził bank w błąd co do istotnych okoliczności
    mających wpływ na ocenę zdolności kredytowej to już przestępstwo -
    prokurator !

  • 3. Data: 2005-05-30 22:41:10
    Temat: Odp: Do Bankowców (komornik) - PILNE!!
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    - jak to
> [...]
    prokuratora
    > zgłosić - PRAWDA???
    > Pomóżcie proszę bo jestem zdeprymowany niemiłosiernie..... :((((

    zastanów się co ci to da?
    jeżeli utłuczesz gościa donosem to pójdzie siedzieć
    wtedy swoje pieniądze zobaczysz mniej więcej jak świnia niebo.
    a póki jest na wolności to jest jakaś szansa na kasę
    ale możesz inaczej użyć tą wiedzę pójść do gościa i zaproponować
    mu niesłychanie atrakcyjną umowe...........

  • 4. Data: 2005-05-30 22:43:52
    Od: "putekol" <p...@o...pl>

    > jeżeli biorąc kredyt wprowadził bank w błąd co do istotnych okoliczności
    > mających wpływ na ocenę zdolności kredytowej to już przestępstwo -
    > prokurator !

    Dobrze - tak sądziłem!
    Tylko PYTANIE MAM INNE -> pytanie było takie: czy komornik się o tym dowie od
    banku czy nie?? Bo nie wiem...
    Bo to że jest jakieś przestępstwo to raz, ale jak nikt o nim nie wie,
    prokurator się nie dowie, to.... to tak jakby go nie było, prawda???
    A ja póki co mam trochę związane ręce, bo to co wiem, to wiem... nieoficjalnie:
    jak mnie zaczną pytać to może się okazać, że nie powinienem mieć takiej wiedza -
    i też klops:/

  • 5. Data: 2005-05-30 22:46:09
    Od: "putekol" <p...@o...pl>

> [...]
    > ale możesz inaczej użyć tą wiedzę pójść do gościa i zaproponować
    > mu niesłychanie atrakcyjną umowe...........

    W zasadzie niegłupie to...
    Ale pytanie - czy komornik aby już o tym nie wie?? Może bank przesłał już
    komplet dokumentów wraz z oświadczeniem jego jako biorącego kredyt,
    że "prowadzi DG i zarabia...xxxx zł" i jak porówna sobie komornik datę brania
    kredytu z datą zakończenia DG (którą zna) - to...
    to wie o tym komornik już czy nie - wie ktoś?

  • 6. Data: 2005-05-31 06:57:34
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > brania kredytu z datą zakończenia DG (którą zna) - to...
    > to wie o tym komornik już czy nie - wie ktoś?

    a mnie interesuje co ma wiedza komornika do tego? bo wydaje mi sie ze
    komornik ma ustalic majatek i sciagnac naleznosc a nie zglaszac przestepstwa
    itp?

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 7. Data: 2005-05-31 08:18:30
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 31 maj o godzinie 00:46, na pl.soc.prawo, putekol napisał(a):

> [...]
    > kredytu z datą zakończenia DG (którą zna) - to...
    > to wie o tym komornik już czy nie - wie ktoś?

    Tu nie ma wróżek - zapytaj komornika.

    IMO - czy to aby nie Ty masz te długi i to nie Ty wziąłeś kolejny kredyt
    podpierając się 'lewymi papierami' ? ;P

    --
    Herbi
    31-05-2005 10:18:29

  • 8. Data: 2005-06-01 08:08:25
    Od: "mr polished" <p...@g...pl>

    putekol <p...@o...pl> napisał(a):
> [...]

    wątpię aby gosc prowadzacy dzialalnosc dostal z banku kredyt bez pokazania
    papierow, PIT5 itp. Ty nic o tym nie wiesz, masz tylko przypuszczenia.
    Sprawdz lepiej goscia w ewidencji dzialnosci gosp i czekaj na dzialanie
    komornika. Nic wiecej nie mozesz zrobic.

  • 9. Data: 2005-06-01 16:33:40
    Od: "putekol" <p...@o...pl>

> [...]
    > Sprawdz lepiej goscia w ewidencji dzialnosci gosp i czekaj na dzialanie
    > komornika. Nic wiecej nie mozesz zrobic.

    No pewnie, że dostanie w wielu firmach - w takich Lukasach i innych agencjach
    bankowo-ratalnych dla "stałych klientów" procedura jest uproszczona: idziesz,
    pokazujesz dowody tożsamości, oświadczasz "że zarabiasz" i bierzesz towar: to
    wszystko.

  • 10. Data: 2005-06-01 16:34:43
    Od: "putekol" <p...@o...pl>

    > Tu nie ma wróżek - zapytaj komornika.
    >
    > IMO - czy to aby nie Ty masz te długi i to nie Ty wziąłeś kolejny kredyt
    > podpierając się 'lewymi papierami' ?  ;P

    LOL! Potraktuję to w kategoriach żartu ;P