  • 31. Data: 2007-05-06 20:03:48
    Temat: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:f1l3dm$cnj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czy ty byś potrafił, zrobić to tak jak komornik, według obowiązujących
    > przepisów, bardzo wątpię ...

    a co to za filozofia, masz wyrok sadu, kwote do odzyskania, kwote jaka mx
    mozna zajac i wszystko jasne

    > No i weź pod uwagę że są jeszcze wierzyciele głupsi od ciebie.

    ano i sa, ale sa i madrzejsi od komornikow, a mozliwosci wyboru nie ma

  • 32. Data: 2007-05-06 20:10:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > a co to za filozofia, masz wyrok sadu, kwote do odzyskania, kwote jaka mx
    > mozna zajac i wszystko jasne

    No więc jak się zajmuje rachunek bankowy, wynagrodzenie, itd ...
    Wiesz?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 33. Data: 2007-05-07 06:38:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No więc jak się zajmuje rachunek bankowy, wynagrodzenie, itd ...
    > Wiesz?

    idziesz do zakladu pracy/banku z wyzej wzmiankowanymi dokumentami i juz,
    nawet jesli to nie jest takie proste, to wystarczy to takwlasnie uproscic,
    wszyscy na tym skorzystaja

  • 34. Data: 2007-05-07 11:37:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > idziesz do zakladu pracy/banku z wyzej wzmiankowanymi dokumentami i juz,
    > nawet jesli to nie jest takie proste, to wystarczy to takwlasnie uproscic,
    > wszyscy na tym skorzystaja

    Myślisz że komornik chodzi z papierami do banku czy zakładu pracy?

    Sformułuj pismo takie jak teraz sporządza komornik, to pomyśle że
    mógłbyś sobie prowadzić sam egzekucję.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 35. Data: 2007-05-07 17:25:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sformułuj pismo takie jak teraz sporządza komornik, to pomyśle że mógłbyś
    > sobie prowadzić sam egzekucję.

    juz pisalem, wystarczy uproscic procedury, na chwile obecna sa niepotrzebnie
    skomplikowane i tyle

  • 36. Data: 2007-05-07 17:42:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > juz pisalem, wystarczy uproscic procedury, na chwile obecna sa niepotrzebnie
    > skomplikowane i tyle

    Ale nie napisałeś jak ... uprościć. By w dodatku nie spowodować
    znacznego wahnięcia na stronę wierzyciela.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 37. Data: 2007-05-07 17:46:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > skomplikowane i tyle

    Ale nie napisałeś jak ... uprościć. By w dodatku nie spowodować
    znacznego wahnięcia na stronę wierzyciela.

    Z twoich wypowiedzi wynika że proponujesz procedurę egzekucyjną jak
    obowiązywała w I RP :)
    Tzw. "Zajazd" - http://pl.wikipedia.org/wiki/Zajazd_(zwyczaj)
    - jakoś się ta egzekucja nie sprawdzała. Anarchia funkcjonująca w I RO
    jest dość znana ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 38. Data: 2007-05-07 19:22:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale nie napisałeś jak ... uprościć. By w dodatku nie spowodować
    > znacznego wahnięcia na stronę wierzyciela.

    taka, abys wyrokiem sadu i suma w nim okreslona, mogl w zakladzie pracy czy
    z konta dluznika sciagnac dana kwote, to dosc prosta matematyka i nie trzeba
    byc do tego po studiach

    > - jakoś się ta egzekucja nie sprawdzała. Anarchia funkcjonująca w I RO
    > jest dość znana ...

    jaka anarchia, prawomocny wyrok sadu

  • 39. Data: 2007-05-07 19:28:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > jaka anarchia, prawomocny wyrok sadu

    A ty myślisz, że ci co robili w I RP "zajazd" nie mieli "prawomocnego
    wyroku sądu"? Mieli.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 40. Data: 2007-05-08 17:15:28
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Johnson wrote:

    > Myślisz że komornik chodzi z papierami do banku czy zakładu pracy?
    >
    > Sformułuj pismo takie jak teraz sporządza komornik, to pomyśle że
    > mógłbyś sobie prowadzić sam egzekucję.

    Kto ogląda właśnie Fakty ten wie, że się da ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak