eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDłużnik się ukrywa :-/ (a mam nakaz zapłaty - post. zabezpieczające i poszukiwania adresu dluznika) › Re: Dłużnik się ukrywa :-/ (a mam nakaz zapłaty - post. zabezpieczające i poszukiwania adresu dluznika)
    From: kauzyperda <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnik się ukrywa :-/ (a mam nakaz zapłaty - post. zabezpieczające
    i poszukiwania adresu dluznika)
    Date: Tue, 08 May 2007 22:57:04 +0200

    kam napisał(a):
    > jak już uzyskasz informację o adresie zameldowania i nic to nie
    > wniesie, to zapoznać się z art.143-144 kpc
    No tak, kurator do doreczen. W sumie powinienem byl skojarzyc ;-)
    OK, a jak to wyglada w praktyce? Zakladajac ze nie uda mi sie ustalic
    adresu - wnioskuje o ustanowienie kuratora, powiedzmy ze go dostaje,
    jest komu doreczyc i dalej normalnym trybem? (tzn. nakaz sie
    uprawamacnia, klauzula i do komornika?)
    /doczytalem na szybko ze jak kurator to do postepowania zwyklego lub
    właściwego postępowania odrębnego, choc zdaje sie tutaj nie ma to
    wiekszego zdarzenia - ja co juz moglem to podnioslem a dluznik sie ukrywa/

    > a dlaczego nie?
    Moze to bzdura, ale jak sad uchyli z urzedu nakaz zaplaty, to juz nie
    bede mial tytulu zabezpieczenia?

    --
    pozdrawiam
    luck