eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami? › Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    From: poreba <d...@p...pl>
    Subject: Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały
    się z lichwiarzami?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 1 Apr 2016 17:24:11 +0200

    Dnia Fri, 1 Apr 2016 08:51:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czy witek zatem zgłosił skargę do rady adwokackiej?
    Czy to jest istotne dla oceny postępowania tegoż adwokata?

    > Niesamowite jak mało prawdopodobne historie przytaczają
    To ja Ci przytoczę historię zupełnie nieprawdopodobną. Znaną
    mi z pierwszej ręki, w mojej przytomności Wysoki Sąd po
    przedstawieniu pisma o zastępstwie (pełnomocnikowi zdarzył
    się zbieg terminów rozpraw) zapytał szacownego
    przedstawiciela palestry: Czy Szanowny Pan mecenas mógłby
    się zdecydować, którą ze stron dziś reprezentuje? Ten
    ostatni spełniając prośbę kolegi był zapomniał, że
    reprezentuje stronę przeciwną.
    Nie, nikt tego nigdzie nie zgłaszał. Po co?

    --
    pozdro
    poreba