    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego nikt sie nie bieze za skuterkowców?
    Date: Mon, 12 Apr 2010 07:12:45 -0700 (PDT)

    On 12 Kwi, 15:54, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A w ko cu pomylisz przej cie z przejazdem dla rowerzyst w, kogo
    > zabijesz i prokurator zje ciebie na niadanko.

    dokladnie...

    BTW mam obok domu taki przejazd rowerowy: dwupasmowka, rownolegle
    torowisko tramwajowe, za nim przejazd rowerowy i przejscie dla
    pieszych. Gdy na tej dwupasmowce jest zielone swiatlo, to tramnwaje,
    piesi i rowery tez maja zielone, wiec skrecajacy w prawo musza
    wszystkich przepuscic. Wiekszosc patrzy tylko na tramwaje
    (przynajmniej raz w miesiacu ktos i tak pod nie wpada...) , rowery sa
    zazwyczaj ignorowane. Jadac rowerem jesli widze zblizajacego sie
    delikwenta to mam juz dwa palce na klamce przedniego hamulca +
    AirZound'a w pogotowiu... mina kierowcow rowniez bezcenna ;)

    WS