  • Data: 2003-03-20 09:09:12
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    napisał w wiadomości news:Xns9343E5A424882Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    > news:b574m7$oub$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo

    > Hmmm... w innym wątku jakoś nie raczyłeś mi pokazać owego słynnego
    > dialera, który umożliwia łączenie się z Netem przez 0-700, co by
    > ucięło dyskusję nad jego istnieniem...

    Pomylil pan adresy. Nie ja obiecywalem.

    > Ale nie masz obowiązku tego robić, więc nie lamentuj.

    Nie lamentuje i pisalem wielokrotnie, ze problem osobiscie mnie nie dotyczy.

    > ROTFL :o)))
    >
    > A klient ma pewnie zwrócić wrażenia, jakich zaznał przy oglądaniu
    > gołych panienek, żeby wszyscy byli kwita?

    A dlaczego ?

    Jak odobaloby sie panu gdyby TPSA naliczyla Panu 2 000 PLN
    na tej podstawie, ze wszedl Pan do jakiegos sklepu, w zwiazku z czym
    zobowiazal sie do laczenia wszystkich rozmow przez Honolulu na Hawajach.
    Ozywiscie na drzwiach sklepu byloby napisane ze obowiazuje w nim regulamin,
    a regulamin stanowilby, ze otwierajac dzwi godzi sie pan wlasnie
    na laczenie rozmow przez owo Honolulu..

    Dialer sam w sobie nie jest niczym zlym. Lecz jest NIEBEZPIECZNY
    w ten sposob, ze mozna przez nieuwage "zamowic" to, czego zamawiac sie
    nie zamierzalo. Dlatego uwazam, ze wykorzystujacy dialer
    powinien dolozyc SZCZEGOLNYCH staran, by uzywany przez niego produkt
    nie narobil szkod.

    Boguslaw