    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Tue, 16 Nov 2004 19:04:18 +0100

    Rymasz wrote:

    > Ze byc moze Twoje wieloletnia wiedza, doswiadczenie i swiadomosc
    > pozwalaja Ci na taka konfiguracje, ze:
    > - wydaje Ci sie ze jestes bezpieczny

    Wiem, że jestem bezpieczny. Przynajmniej jeśli chodzi o wszelkie sprytne
    programy przemycane przez strony WWW.

    > - wspomniana mozliwosc instalacji jest ograniczona do minimum,
    > co nie oznacza, ze nie istnieje lub sie nie pojawi.

    Jasne. Zacznij mi jeszcze opowiadać o wirusach przemycających się w JPEGach.

    Domyślnie w przeglądarkach wyłączam wszystkie aktywne elementy stron
    WWW. Włączam je tylko wyjątkowo i to tylko dla zaufanych stron (np.
    internetowe banki).

    Wymyśl mi sposób, w jaki czysty HTML oraz obrazki (które są elementami
    biernymi) mogłyby w jakiś sposób doprowadzić do zainstalowania się mi
    czegoś w komputerze.

    > Wysoce prawdopodobnym jest, ze z samochodow w jakis sposob
    > korzystasz.

    Cóż - i w tej kwestii się mocno mylisz.

    > Zatem przez analogie do Twojej postawy wobec uzytkownikow
    > komputerow wymyslilem sobie, ze posiadasz wiedze pozwalajaca
    > na wyeliminowanie wszystkich bledow konstruktorskich i przyczyn
    > powstawania awarii.

    Nie. Ale za to potrafię go zamknąć, złożyć blokadę, włączyć alarm i
    wiem, że np. nie należy zostawiać gotówki albo innych kuszących 'fantów'
    na siedzeniu, skąd mogłyby być łatwo skradzione po wybiciu szyby.

    I, uwaga-uwaga, tę wiedzę uzyskałem nie posiadając ani nie używając
    samochodu.

    A komputerowi lamerzy popełniają właśnie tego typu 'grzechy'.