  • 1. Data: 2003-03-04 17:59:11
    Temat: Deskorolka
    Od: "Mikolaj" <m...@b...gnet.pl>

    Witam!
    Ostatnio pojawily sie na Pl. Pilsudskiego w Warszawie tabliczki o zakazie
    jazdy na rowerach, deskorolkach i wrotkach. Jako ze jezdze na deskorolce
    jestem ciekaw co grozi mi za jazde po Placu. A jak to jest tam, gdzie
    tabliczek nie ma (np. Pl. Zamkowy czy pomnik Witosa)?
    Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace strazy miejskiej. Czy moze ona
    legitymowac ludzi?

    z gory dzieki,
    Mikolaj

  • 2. Data: 2003-03-04 22:44:05
    Temat: Re: Deskorolka
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace strazy miejskiej. Czy moze ona
    > legitymowac ludzi?

    Nie - tylko rośliny.

  • 3. Data: 2003-03-04 23:35:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Witam!
    | Ostatnio pojawiły się na Pl. Pilsudskiego w Warszawie tabliczki o
    | zakazie jazdy na rowerach, desko i wrotkach. Jako ze jeżdżę na
    | desko jestem ciekaw co grozi mi za jazdę po Placu. A jak to jest
    | tam, gdzie tabliczek nie ma (np. Pl. Zamkowy czy pomnik Witosa)?

    Jest to tzw. prawo miejscowe. Naruszenie stanowi wykroczenie. Możesz dostać
    np. mandat.

    | Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące straży miejskiej. Czy może ona
    | legitymować ludzi?

    Tak

  • 4. Data: 2003-03-05 16:17:19
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jest to tzw. prawo miejscowe. Naruszenie stanowi wykroczenie. Możesz
    dostać
    > np. mandat.

    O ile to jest prawo miejscowe, a nie tylko radosna twórczość urzędników..

    KG

  • 5. Data: 2004-11-15 07:05:55
    Od: "erik" <k...@p...onet.pl>

    Pod pomnikiem Witosa Też są tabliczki zabraiające jazdę
    Za jazde w niedozwolonych miejscach można zostać ukaranym mandatem