    From: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Delegacja
    Date: Tue, 4 Dec 2007 15:39:36 +0100

    Julia dość niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie rozumiem pytanie. Skoro sam stwierdziles, ze ty jako
    > pracodawca pokrywasz te koszty to oczywiste jest ze pracownik ma
    > prawo do ew. ich zwrotu. Tak mi sie wydaje.

    Ja to rozumiem w ten sposób, ze pytający chce sie dowiedziec, czy ma
    oboiwązek wypłacic ryczałtowo kwotę tzw. delegacji oprócz tego co pokrywa i
    tak
    Moim zdaniem nie ma takiego obowiązku. Diety delegacyjne przysługują w
    związku z dodatkowymi kosztami utrzymania, jeżeli pokrywa je i tak
    pracodawca, to te dodatkowe koszty pracownika nie obciążają - nie ma
    podstawy wypłaty diet.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl
    Bo jakbys czytal od przodu to bylby to najzwyklejszy pamietnik a tak