eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDefinicja oferty w supermarkecie, oznaczenie ceny › Re: Definicja oferty w supermarkecie, oznaczenie ceny
  • Data: 2007-07-17 10:43:37
    Temat: Re: Definicja oferty w supermarkecie, oznaczenie ceny
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:f7i4c8$qpk$1@news.wp.pl...
    >A jesli na towarze widnieje nadrukowana na opakowaniu cena 1,99 zł, a sklep
    >sprzedaje ten towar po 2,30 zł ?
    > JaC
    > PS. Nie daruję im tych Snickersów ;-)
    >
    > -----
    >
    >> Co do oznaczenia ceny na towarze - rozporządzenie Ministra Finansów w
    >> sprawie szczegółowych zasad udwidaczniania cen
    > towarów i usług oraz sposobu oznaczania ceną towarów przeznaczonych do
    > sprzedaży - cena musi być uwidoczniona w sposób
    > wyraźny, litery czytelne, musi wskazywać czy dotyczy jednej sztuki czy
    > więcej, itp.
    >

    witam

    w twoim wypadku, domyślam się, że chodzi ci o sytuację, że na samym
    opakowaniu od snickersa widnieje napis - SUGEROWANA CENA DETALICZNA 1,99ZŁ -
    sprawa ma się inaczej, właściwie nic nie wskurasz - sklep może nałożyć taką
    marżę, jak jemu się żywnie podoba; jedynie na ceny lekarstw i na taxówki sa
    ceny sztywne - urzędowe i marże też; na pozostałe - NIE MA; zatem ta cena z
    opakowania snickersa, którą sugeruje producent, nie wiąże sprzedawcy,
    zreszta jest to cena sugerowana a nie sztywna :(

    pzdr
    krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1