    From: mauser50 <m...@-...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Data wpływu pisma na policję - pilne !!!
    Date: Tue, 09 Jan 2007 18:35:23 +0100

    m...@p...onet.pl napisał(a):
    > Witam serdecznie szanownych forumowiczów.
    >
    > To mój pierwszy post na tej grupie i bardzo proszę o udzielenie
    > porady w ważnej dla mnie sprawie, z którą nie mogę sobie poradzić.
    > Otóż skierowano przeciwko mnie prywatny akt oskarżenia. Pismo
    > oskarżyciel złożył poprzez policję. Zdarzenie miało miejsce
    > 22.05.2005 natomiast pismo zostało zadekretowane w rejestrze policji z
    > datą 23.05.2006 (jest data, numer w rejestrze i podpis przyjmującego
    > policjanta). Z tego co się zorientowałem to sprawy z oskarżenia
    > prywatnego przedawniają się z upływem roku.
> [...]
    Witam

    W opisanym przypadku jeżeli Komendant czyli Kierownik Jednostki Policji
    przyjął dokument w dniu 22.05.2006 r. i jako osoba uprawniona
    potwierdził tą czynność własnoręcznym zapisem czyli tzw. dekretacją,
    jest to automatycznie data wpływu tego dokumentu do Jednostki Policji.
    Kiedy sprawa została zadziennikowana w dzienniku podawczym prowadzonym
    przez sekretariat tej jednostki nie jest wówczas istotne.

    Z powazaniem mauser50