    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darowizna i grzywna.
    Date: Tue, 28 Feb 2012 14:20:37 +0100

    Przemek Lipski wrote:

    > Ja nie darowuję mu na ten cel. Po prostu robię darowiznę obcej
    > osobie, co nie jest zabronione. Obdarowany może z kasa zrobić co
    > chce, bo to juz jego pieniądze.
    > Jeżeli przekazałem darowzinę panu X, a nie wpłaciłem za niego grzywny
    > do kasy, tylko on to zrobi osobiście. To wszelkie dowody sądy sę nic
    > nie warte.

    może sobei kombinowac ile chcesz... ale sąd bedzie wiedział swoje.

    1. obywatel dostał grzywnę
    2. obywatel nie zapłacił
    3. komornik usiłował ekzekwować grzywnę (bezskutecznie)
    4. sąd powinien zasądzić odsiadkę.
    -------
    5. w miedzy czasie ktos wpłaca na odpowiednie konto wymaganą kwotę.
    sprawa ewidentna ktoś zapłącił grzywnę, która w tej sytuacji podlega
    konfiskacie.
    -------
    5a. ktoś robi darowizje obywatelowi
    6. obywatel wpłaca
    wszelkie poszlaqki wskazują że celem darowizny była zapłata grzywny.