    From: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darmowe porady prawne - gdzie?
    Date: Fri, 13 Sep 2002 18:49:57 +0200

    'm...@p...onet.pl' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:707a.00001589.3d7efc41@newsgate.onet.pl taką oto treść:

    | Nie no, to nie jest tak, że ja adwokatów w ich ogóle niecierpię...
    | Nie lubię tylko kilku rzeczy:
    | 1.
    | 2.
    | 3.

    [ciach]
    ciezko sie nie zgodzic z tymi zarzutami:-(

    | 4. Kłamania "w żywe oczy", że się działa w czyjejś sprawie, nie
    | wnosząc tymczasem nawet pozwu i poniesienia konsekwencji w postaci 6
    | miesięcy zakazu wykonywania zawodu w zawieszeniu na dwa lata.

    Moja ulubiona anegdota o adwokatach (wcale nie smieszna):

    Miasto XYZ. Kowalska (K) przychodzi do adwokata (A) w sprawie
    rozwodowej. Adwokat bierze wynagrodzenie i mowi ze zlozy niedlugo pozew
    do sadu okregowego.

    2 miesiace mijaja, Kowalska dzwoni do adwokata, ktory oczywiscie nawet
    palcem nie kiwnal w sprawie:

    K: czy zlozyl pan mecenas moj pozew?
    A: tak zlozylem, ale trzeba czekac bo duzo tych spraw jest. Niech pani
    zadzwoni za miesiac-dwa.

    Minal pewien okres czasu:

    K: panie mecenasie, czy zlozyl pan moj pozew o rozwod?
    A: tak oczywiscie.
    K: panie mecenasie, ale ja bylam w sekretariacie wydzialu rodzinnego i
    tam mi powiedzieli, ze nie nie zostal zlozony zaden pozew w mojej
    sprawie!
    A: jak to nie? pani Karpinska, prawda?
    K: nie, Kowalska!
    A: ach tak, bo widzi pani pani Kowalska, w sadzie okregowym w XYZ pozwy
    o rozwod mozna skladac tylko w marcu, i ja czekam.
    K: acha.

    Niedlugo nadszedl marzec, adwokat zlozyl pozew, sprawa sie dosyc szybko
    skonczyla. Skonczyla sie tak pozytywnie dla Kowalskiej, ze adwokat
    dostal dodatkowe honorarium za dobrze zalatwiona sprawe:-)

    | A poza tym, to fajni ludzie! :)

    A nie?:-)

    ->piotr