    From: "d852" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czytelny podpis - co to takiego?
    Date: Mon, 8 Sep 2008 19:09:45 +0200

    Jacek_P wrote:

    > No i w tym momencie wylazi z Ciebie stuprocentowy mieszczuch :)
    > Na pocieszenie powiem Ci, ze kilkanascie lat temu tez taki
    > bylem.

    No przykład z "polska" rzeczywiście wynika z bycia mieszczuchem ( żeby
    nie napisać, że z mieszczaństwa ;).
    Tyle, że to nie to jest argumentem przeciw. Chodzi o rzecz bardziej
    ogólną - o to, że to gdzie kto ma pocztę to jest sprawa jego i poczty a
    nie nadawcy. Nadawca podaje adres gdzie ma dotrzeć przesyłka a nie
    którędy będzie szła. Dla mnie to pytanie na druczkach to bezsensowne
    miejsce na taką informację.

    > Istotnosc podania 'poczty' pojawia sie wtedy, kiedy
    > mieszkasz na przyslowiowym 'zadupiu' (Panie prosze o
    > wybaczenie). Masz wowczas w adresie faktyczny: czyli miejscowosc,
    > ulice,
    > numer budynku, czasem mieszkania oraz wlasnie POCZTE, ktora
    > lacznie z kodem ulatwia orientacje na sortowni.

    No zaraz dojdziemy do tego, że to pole na druczku jest po to, żeby
    ułatwić pracę na sortowniach poczty polskiej;) Bo do tego zmierzamy ;)
    Nie - to pole jest po to, żeby było trudniej wypełnić druczek. I tylko
    po to. Zostało z prlu, kiedy to każda informacja była cenna i czy więcej
    papierków tym lepiej. I pewnie jeszcze trochę zostanie.

    > Tak przynajmniej
    > mi to objasniono.

    No jakoś mnie to nie przekonuje. Ciekawe co się będzie wpisywać jak na
    rynku będzie 130 takich poczt polskich.