    From: "fastB" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czyje są te rury ?
    Date: Mon, 20 May 2002 22:40:22 +0200

    > Zwracam się do "publiczności", bo mam pewne wątpliwości....
    > I ja, i sąsiad pode mną jesteśmy właścicielami mieszkań w bloku,
    który
    > stworzył wspólnotę. Rury wodociągowe są OK, tzn. od pionu
    odprowadzenie
    > w każdym mieszkaniu. A rury odpływowe idą tak : od wanny wchodzą
    od
    > razu w strop i biegną u sąsiada pod sufitem przez całą łazienkę (na
    wie-
    > rzchu) i łączą się z głównym pionem kanalizacyjnym ok. 10cm od sufitu.
> [...]

    napisz do nich polecony, że rury się rozkładają a ty nie będziesz ich
    konserwował bo z nich nie korzystasz. Wnieś, żeby Cię umówili z "ekipą"
    remontową (na ich koszt), która wszystko odnowi. A jak Cię zaleje to
    wystąpisz o odszkodowanie (którego ze względu na "nasze" Sądy nie zobaczysz
    na oczy przez 2- lata).