eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za brak sygnału telewizyjnego sieci kablowej muszę płacić?? › Re: Czy za brak sygnału telewizyjnego sieci kablowej muszę płacić??
  • Data: 2004-01-27 07:54:02
    Temat: Re: Czy za brak sygnału telewizyjnego sieci kablowej muszę płacić??
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Nie masz telewizji, masz więcej czasu wolnego ... a więc przeczytaj
    > wreszcie tę umowę, regulamin etc.

    Tak dobre.. ekhm... ;-) Czyli, mimo braku wykonania usługi (dostarczenia
    sygnału do mego odbiornika) nigdzie nie jest powiedziane że mogę sobie coś
    odliczać, doliczac, przeliczać itd itp. Zgadza się? Jedynie co, to mogę
    szukać w umowie, regulaminie etc z operatorem jakiś sposobów wpłynięcia na
    niego, tak?

    pzdr,
    michal