    From: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wyłudzenie 300 zł z państwowej kasy to "być może"....
    Date: Sun, 21 Sep 2008 03:10:45 +0200

    Arek wrote:
    > Jarosław Kaczyński napisał, że "nie mógł wziąć udziału w głosowaniu z
    > uwagi na niemożliwe do przewidzenia przeszkody, jakie miały miejsce
    > akurat w tym dniu.
    >
    > Przemysław Gosiewski "że nie wziął udziału w głosowaniu z uwagi na
    > wcześniej zaplanowane zadania wynikające z pełnionej funkcji
    > przewodniczącego klubu parlamentarnego"

    Pytanie, czy było to zaplanowane, czy nie. Z drugiej strony, tak
    naprawdę nie ma to znaczenia. Nawet jeśli byłoby to zaplanowane, to z
    nich dwóch Gosiewski weźmie winę na siebie.

    > Nelli Rokita "że nie wzięła udziału w głosowaniu z powodu poważnych
    > problemów zdrowotnych".

    Tutaj jest kłamstwo. Chyba że źle się poczuła i dlatego wyszła z sali
    obrad.

    > Jak dla mnie to próba wyłudzenia 300 zł z kasy państwa i powinien zająć
    > się nimi prokurator a nie jakaś tam Komisja Etyki Poselskiej.

    Cóż, kłamstwo można znaleźć jedynie u Gosiewskiego i u Rokity. Reszta
    napisała prawdę w usprawiedliwieniach. U tych dwojga posłów
    wygląda to na wyłudzenie.

    > Arek

    Pozdrawiam, argothiel