eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy win XP zarejestrowany na osbę prywatną można używac legalnie w firmie? › Re: Czy win XP zarejestrowany na osbę prywatną można używac legalnie w firmie?
  • Data: 2008-03-16 19:22:58
    Temat: Re: Czy win XP zarejestrowany na osbę prywatną można używac legalnie w firmie?
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KMAJSZEK pisze:
    > Witam, mam 2 komputery z legalnym system XP zarejestrowane były jednak na
    > mnie jako na osobę prywatną.

    Nie słyszałem jeszcze o licencjonowaniu Windows per osoba fizyczna.
    Znane mi są licencje:
    -OEM czyli per komputer: dostajesz kompa z zainstalowaną windą, naklejką
    na kompie, faktura itp. Taka licencja zmienia właściciela wraz z komputerem.
    -BOX czyli per pudełko: dostajesz pudełko z nośnikami, instrukcję
    obsługi itp. Taka licencja zmienia właściciela wraz z oryginalnymi
    nośnikami.
    -firmowe, w rożnych odmianach: przeważnie pozawalają posiadać określonej
    firmie określoną ilość zainstalowanych Windowsów; raczej są
    nieodsprzedawane ale jako osoba prywatna takowej nie posiadałeś.

    Pzdr.