eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w Polsce działają zorganizowane grupy przestępcze wykorzystujące struktury operatorów cieci GSM? › Re: Czy w Polsce działają zorganizowane grupy przestępcze wykorzystujące struktury operatorów cieci GSM?
    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Polsce działają zorganizowane grupy przestępcze wykorzystujące
    struktury operatorów cieci GSM?
    Date: Fri, 21 Jun 2013 16:20:42 +0200

    W dniu 2013-06-21 15:18, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > A coś więcej na ten temat? Bo google nic nie wypluwa. Jeżeli to prawda,
    > to będzie to moja ostatnia umowa jaką przedłuzyłem w Plusie. Na zimne
    > trzeba dmuchać i najzwyczajniej z łachudrami się nie zadawać.

    Fragmenty pisma z Polkomtelu
    Wyjaśniam, że ........ o godzinie ....... został wysłany z ww. numeru
    bezpłatny SMS pod numer 60577 o treści: Start tak, który spowodował
    uruchomienie usługi Zwrotny SMS, MMS, WAP Push PREMIUM \ umożliwił
    dostęp do serwisów rozrywkowych oraz informacyjnych. ..
    ===
    Czyli coś co w moim przekonaniu miało być zapłatą za jednorazowe
    pobranie programu z internetu okazało się czymś co miało być i cykliczne
    i płatne i to płatne także wtedy gdy ani razu z tej usługi nie
    skorzystałem. Ale wyłudzacze zabezpieczają się i ..
    =

    Wysłanie pierwszej wiadomości SMS jest równoczesną aktywacją ww. usługi.
    Podkreślam, iż wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty
    SIM traktowane są, jako dokonane przez stronę umowy - Abonenta, bądź za
    jego zgodą. W odpowiedzi na ww. wiadomość SMS, ....... o godzinie ...
    został wysłany na Pana ww. numer SMS o treści: ,,Subskrypcja serwisu TAK
    została rozpoczęta. Otrzymasz 3 wiadomości tygodniowo. Oplata za każdy
    SMS przychodzący wynosi 5 PLN netto, 6,15 PLN z VAT. Regulamin:
    pl.celldorado.com/PL/support/extraterms. Aby zakończyć wyślij SMS o
    treści STOP TAK na numer 60577 (0 PLN)."

    =
    i teraz konia z rzędem temu kto by inaczej potraktował taki sms jak coś
    co nie jest próbą wyłudzenia jeśli odpowiem
    ===
    Szczegółowe informacje na temat świadczenia tej usługi, w tym informacje
    związane ze sposobem jej uruchomienia, dezaktywacji, zablokowania
    opisane są w Regulaminie promocji ,,Zwrotny SMS, MMS, WAP Push PREMIUM'.
    Do .... nie wyłączył, ani nie zablokował Pan ww. usługi, tym samym
    opłaty za wysyłane z ww. serwisu wiadomości SMS naliczone zostały
    prawidłowo.
    Potwierdzam również, że od 5.8.2011 r. obowiązującą dla ww. numeru
    taryfą jest taryfa do Usług 59,90, za którą opłata abonamentowa wynosi
    48,70 zł netto/59,90 zł brutto.
    ===
    czyli od kilku lat działa firma która wtrynia opłaty bez względu czy się
    korzysta z ich usług czy nie wysyłając płatne na koszt odbiorcy smsy
    Klienci Polkomtela zgłaszją pretensje tylko że nikt im już za smsy nie
    zwróci a Polkomtel?
    a ma zysk

    --
    sjs