  • Data: 2003-11-27 16:43:03
    Temat: Re: Czy to musi byc tak skomplikowane :)
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości
    news:bq58i3$i6m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > kobyłka u płotu,
    > winien ci jestem piwo :-)

    oj chyba siem nie zrozumielismy :))
    jam nie prawnik :)
    nie wiem nawet czy takie cos jak ustawa specjalizowana istnieje :)
    poprostu dla mnie jako nieprawnika ustawy ktore sa tworzone aby opisac dana
    dziedzine z uwzglednieniem dajmy na to wymiarow czy inszych elementow
    opisowych zjawiska czy dzialanie czegosc tam (np wg mnie ustawa jest kodeks
    drogowy ktory okresla ze np autobus przegubowy moze miec x metrow albo ze
    auto osobowe nie moze przekroczyc wymiaru szerokosci xxx cm ...i dla mnie
    jest to ustawa specjalizowana :)