  • Data: 2012-12-19 09:30:03
    Temat: Re: Czy to jest reklama wprowadzająca w błąd
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 grudnia 2012 07:16:43 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail n...@t...net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co masz konkretnie na myśli?
    >
    > Mógłbyś swoją odpowiedź jakoś uzasadnić?

    Z uzasadnieniem miałbym problemy ale może wystarczy przykład...

    AMBER GOLD?

    W pierwszej kolejności kasę zainkasuje państwo, następni to
    wierzyciele instytucjonalni, na samym końcu są dawcy kapitału
    czyli - reklamożercy.

    Dla mnie temat już się wyczerpał.

    Pozdrawiam

    Andrzej.

    PS.
    Ja też osobiście uległem niedawno podobnej manipulacji.

    Potrzebowałem zakupić tkaninę obiciową.
    Mało jest tych sklepów ale trafiłem do jednego takiego
    a tam cuda niewidy prosto z włoch, naprawdę piękne.

    Pytam się dziewuszki, czy możliwe byłoby zakupić z tej
    próbki tylko 2mb. "Nie ma sprawy, w ciągu tygodnia
    powinna już przyjść, wypisać zamówienie?".

    Wypisała na druczku zamówienie z symbolem próbki, 2mb,
    termin realizacji 7 dni ale należy wpłacić jakąś zaliczkę,
    może być 50zł - tak.

    Rzeczywiście po czterech dniach telefon, jest tkanina.
    Jadę, dziwuszka była zajęta klientem więc jeszcze raz
    chciałem zerknąć na tą próbkę a tu zonk - próbki nie ma.
    Już wiedziałem, że czeka mnie niespodzianka.
    I nie myliłem się, miała być ostra pomidorowa czerwień
    a panienka pokazuje mi bordo. Oczywiście reklamacja itd
    W końcu wziąłem bo u matuli będzie pasowała a też chciała
    u siebie wymienić.

    Teraz już wiem, że w takich placówkach zamówienia należy
    pisać własnoręcznie i załączoną próbką na oryginale i kopii.
    Można też zastrzec, że jeżeli już zaliczka to do zwrotu
    w podwójnej wyskości.