eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest reklama wprowadzająca w błąd › Re: Czy to jest reklama wprowadzająca w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest reklama wprowadzająca w błąd
    Date: Sat, 15 Dec 2012 16:56:12 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
    References: <1...@b...poznan.pl> <kag1os$3df$1@news.task.gda.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1212150018030.1616@quad>
    <1...@b...poznan.pl> <kahkue$7jv$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1355590572 19887 79.173.47.194 (15 Dec 2012 16:56:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Dec 2012 16:56:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Antivirus: avast! (VPS 121215-0, 2012-12-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:712819
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >>> Jest więc bardzo istotne co było "darmowe" w konkretnej reklamie.
    >>
    >> w reklamie było:
    >> darmowe konto + tablet.
    >> Nie było nic o tym, że oprócz darmowego konta trzeba jeszcze podpisać
    >> umowę na niedarmowe usługi finansowe.
    >> Co o tym sądzicie?
    >
    > Że reklama nie kłamała.
    >
    Hmmm, moje poczucie uczciwości cierpii, tudzież logika, ale przyjmuję do
    wiadomości, że można wiązać w ten sposób produkty jednocześnie informując
    tylko o jednym z nich w reklamie.

    > Małych druczków też nie było? Daj skan.
    >
    Oczywiście że były - "szczegóły oferty znajdują się itd"

    Ale dla mojego wyczucia logiki różnica między "kup a dostaniesz b" a "kup a
    , dostaniesz b ale pod warunkiem, że kupisz c" to nie są szczegóły oferty
    tylko sedno oferty i dwie zupełnie inne propozycje.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1