  • Data: 2020-09-15 19:06:37
    Temat: Re: Czy to jest obraza uczuć religijnych?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie z powodu podartej Bibli. Z powodu rozgłosu, którego w związku z
    > podarciem doświadczył.

    Uwierz mi, że jeśli komuś taka musa podchodzi, to behemota na 100% zna.
    Prędziej chodzi o to, że sam jako nergal (a nie zespołu ani siebie jako
    muzyka) zrobił z siebie celebrytę. Ale nie chodzi o muzykę, bo naprawdę
    - ci co są w stanie tą muzykę strawić już jej słuchają i w dupie mają
    aferę z podartą książką - co najwyżej się śmieją z katoli jak ich dupa z
    tego powodu piecze.

    --
    Shrek