    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest legalne (palenie flagi)?
    Date: Sat, 31 Jan 2009 13:57:53 +0100

    Dnia 31.01.2009, o godzinie 13.31.45, na pl.soc.prawo, news-gazeta
    napisał(a):

    > Ale co w tym jest nielegalnego? Tak samo moge
    > narobic na flage niemiecka i co? Moze to urazic
    > dume jakiegos faszysty i tyle... Nic wiecej...

    Faszysty?
    Nie widziałem filmu, ale chodzi o palenie flagi jak w tytule, tak? Po
    coś to się robi - nie po to, żeby sobie coś spalić, ale żeby kogoś
    obrazić. Sankcje prawne to jedno, ale ciekawi mnie to, że tylko faszysta
    może być urażony kiedy pali się jego narodową flagę.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*