    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takiemu pojazdowi trzeba ustąpić?
    Date: Tue, 7 Mar 2006 11:31:09 +0100

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dujn08$dc6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > włączonym
    > wymuszając
    > 18.00
    > prędkością ok.

    > tak
    >
    > 1. to borowiki. oni owazaja, ze im wszystko w polsce wolno ;-)
    > 2. niebieskie blyskajace oznacza pojazd uprzywilejowany

    Ale takie z przodu, na wysokości zderzaka, też? Przecież z tyłu nie widać że
    to jest pojazd uprzywilejowany, czyli w szczególności można go np.
    wyprzedzić.

    > 3. czerwone blyskajace oznacza pilota kolumny pojazdow uprzywilejowanych

    Jechał tylko jeden samochód.

    > 4. pojazd uprzywilejowany w ruchu jest zobowiazany niezaleznie od
    > swiatel blyskowych miec wlaczane swiatla drogowe (na stale!) oraz
    > wydawac dzwiek modulowany
    > 5.nie musisz ustepowac nikomu pierwszenstwa jesli tobie lub twojemu
    > pojazdowi zagraza jakiekolwiek niebezpieczenstwo (np. grozba uszkodzenia
    > felgi przy wjezdzaniu na wysoki kraweznik) .

    A jeśli p.4 nie jest spełniony, tzn. nie ma sygnału, a światłami sobie tylko
    błyska? Mogę go spokojnie olać?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII