    Date: Sun, 11 Mar 2012 11:18:47 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takie praktyki sa legalne?

    W dniu 10.03.2012 22:17, ToMasz pisze:

    > no właśnie! "z ust" mi to wyjąłeś. Gdyby _PAŃSTWO_ umożliwiło inne
    > metody zatrudniania nie budziło by to moralnych zastrzeżeń. Umowa o
    > pracę na 5 dni, mały zusik, mały podatek -

    Tutaj państwo nie ma nic do rzeczy. Przecież Państwo nie zabrania
    zatrudnienia tłumu pracowników na 1,2,3 dni.

    To co wątkotwórca planuje, to najordynarniejsze oszustwo (w znaczeniu
    potocznym, być może prawnym też) - da ludziom do zrozumienia że mają
    szansę na dłuższą współpracę a z góry planuje "użyć" ich tylko przez 1
    dzień.

    I to pozostaje wątpliwe moralnie niezależnie od tego czy ZUS byłby 0,
    10, 20 czy 80%

    p. m.