  • Data: 2003-05-16 07:54:00
    Temat: Re: Czy taki sposób na ZUS przejdzzie? OT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 May 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Gotex napisał:
    >+ > wówczas z DG objęty jesteś tylko ubezpieczeniem zdrowotnym obecnie ok 142,62
    >+ Sorry że nie na teamat, ale to "ok. 141,62zł" wzbudziło we mnie pewna
    >+ wesołośc.

    :)
    Ty się zając śmiej, a o "standardowych kosztach" z umowy o pracę
    pamiętasz ? Obywatel wcale nie musi być pewien że kwoty Sejmowi
    i ministrom okrągłe wyszły :[

    >+ To jak w tym komunikacie że "w działaniach wojennych dotychczas smierc
    >+ poniosło ok. 11 123 osób".

    Znaczy: 70% że bliżej 11120 i 30% że bliżej 11130 ;) (*NIE BIĆ !*)
    [...]
    >+ No więc na ile dzielimy tego grosza?

    Na 60 !
    Jak wiadomo jest to najpewniejszy współczynnik: do podziału
    dziesiętnego się nadaje a i przez miesiące i inne tuziny podzielny...
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd