    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Date: Tue, 11 Dec 2007 02:42:05 GMT

    Użytkownik "Agata" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fjkano$svn$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O jakim komunizmie ty mowisz?

    hehehe tez sie usmialem.

    > jak cos jest otwarte od jakiejs godziny do jakiejs to jest to zasada!!!

    Raczej biznes, bo za prace nalezy zaplacic.

    > puby czesto sa otwarte od jakiejs godziny do np. ostatniego klienta i
    > jezeli ktos cos takiego ustalil to zupelnie co innego.

    ba... w UK pub'y sa do 23:00 czynne bo obowiazuje zakaz sprzedazy alkoholu
    po 23:00 - to dopiero "gleboka komuna":)))
    O ile sie nie myle zakaz obowiazuje do 9 lub 10 rano. Wyjatek stanowia kluby
    nocne [max 2:00], ale musza posiadac licencie ktora zdobyc tez nie jest
    latwo.
    Dodam, ze przepis ow o prohibicji obowiazuje od.. hehehe malo kto by
    zgadl:)) od I wojny swiatowej.
    Tak wiec sprzedaz alkoholu w PRL-u od 13 to wcale nie "komunistyczny"
    wynalazek:)

    > Pracownik jest zatrudniony w okreslonym czasie pracy i dlaczego ma
    > zostawac po swoich godzinach pracy tylko i wylacznie dlatego ze Tobie nie
    > chcialo ruszyc sie tylka i przyjsc do sklepu w godzinach jego urzedowania.
    > Denerwuje mnie takie roszczeniowe podejscie!!!

    Ale tu nie ma o czym dyskutowac, jest godzina zamkniecia sklepu i koniec.