  • 1. Data: 2002-11-04 07:34:57
    Temat: Czy skarbowy może zabrać pieniądze których nie mam? (Kredyt)
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Skarbowy przysłał mi ostatnio zajęcie na konto na okolo 1000 PLN za
    niezapłacony VAT.
    I wszystko byloby OK gdyby...
    nie fakt że mi to ściągnęli z kredytu w Rachunku ROR.
    Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000 PLN.
    Wzięli kasę której nie miałem.

    Dziwne to dla mnie, więc mam pytanie:

    CZY MOGĄ TAK ZROBIĆ???

    POzdrawiam,

    Waldek

  • 2. Data: 2002-11-04 08:03:02
    Od: "Miron" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldi" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie fakt że mi to ściągnęli z kredytu w Rachunku ROR.
    > Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000 PLN.

    Dziwne. Mnie US zajął ROR w BZWBK ale linii kredytowej nie ruszyli.

    Miron

  • 3. Data: 2002-11-04 20:07:00
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000 PLN.

    1. A jakie miales SP, obroty i SK tego dnia?
    2. Banku sie pytales o podstawe prawna?
    3. Sprawdzales Prawo bankowe jaka jest kwota (saldo), ktora nie podlega
    zajeciu.egzekucji z RORu>
    4. Pytales na pl.biznes.banki?

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-04 23:09:08
    Od: "raku" <r...@a...kom.pl>

    > Dziwne to dla mnie, więc mam pytanie:
    >
    > CZY MOGĄ TAK ZROBIĆ???

    niech teraz odsetki płacą :) :) - postrasz ich może zmienią zdanie -
    przeciez to onie wzieli kredyt nie ty
    --
    Raku