  • Data: 2003-01-21 10:46:21
    Temat: Re: Czy sąd pracy sie pomylił ??
    Od: "Grzegorz" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" ... napisał ...

    > : 14 dni upłynęło, bo powód nie wiedział o zapadniętym wyroku .... co
    > : teraz?????????
    >
    > jakoś nie mogę uwierzyć, żeby sąd wydał wyrok nie informując drugiej
    strony
    > o toczacym się postępowaniu,
    > niech twój znajomy zrobi rewizję w sekretariacie to i wezwanie na rozprawę
    > się znajdzie

    Ja nie piszę, że nie wiedział o rozprawie tylko o zapadniętym wyroku!!!!

    > inkwizycja się kończyła, a zatem wszystkie prawem dozwolone :),
    > w szczególności mógł zaskrazyć wyrok.

    No przecież nie mógł dotrzeć do sądu więc nie było go na rozprawie.
    A co do inkwizycji, to właśnie chyba wtedy stworzono zasady postępowania
    przed sądem, czyli prokurator - obrońca - sąd. Ale to inny temat.

    > Grzegorzu w tej chwili to już nie ma żadnego znaczenia.
    [...] i jednoczesnie wnieść sprzeciw od wyroku zaocznego

    Do tego samego sądu Pracy??????????

    Grzegorz