    From: KonKomp <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy przysługuje zasiłek macierzyński?
    Date: Tue, 21 Oct 2008 20:03:30 +0200

    Jotte wrote:
    > Ale jeśli nie wypowie do dnia porodu to IMO dobrym rozwiązaniem jest
    > natychmiastowe skorzystanie z urlopu macierzyńskiego (3-dniowe
    > wypowiedzenie właśnie przestanie obowiązywać).

    To jeszcze 2 pytanka:
    1. Jeżeli żona poszła by na urlop chorobowy na mięsiąc przed dniem
    porodu, to czy przysługiwał by jej zasiłek macierzyński? (bo sądzę że
    wypowiedzenia jak jest na chorobowym nie może dostać?)
    2. Jeżeli żona dostanie wypowiedzenie (3 dniowe) i następnego dnia
    pójdzie na urlop chorobowy, który będzie trwał aż do dnia porodu, to czy
    będzie jej przysługiwał zasiłek macierzyński? Bo jak gdzieś czytałem,
    to w czasie chorobowego nie są liczone dni wypowiedzenia

    Pozdrawiam
    Konki