  • Data: 2012-02-25 13:01:13
    Temat: Re: Czy prezes ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych?
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Liwiusz

    > Sugerujesz, ze mozna na bezrobociu pracować na umowie zlecenia?

    Ale czy to jest umowa zlecenie? Poza tym w umowie jest wyraźnie napisane,
    że:

    "(...) p. ... powołany (...) na Prezesa Zarządu Spółki zgadza się
    okresowo wypełniać obowiązki wynikające z tej funkcji bez pobierania z
    tego tytułu jakiegokolwiek wynagrodzenia."

    Czy jeżeli będę za darmo grał w kościele na organach to też nie
    przysługuje mi zasiłek? ;) Ja rozumiem, że "prezes" brzmi jak brzmi, ale
    interesuje mnie stan prawny, a nie "odczucia". Czy jest jakakolwiek
    podstawa prawna w myśl której pełnienie funkcji członka zarządu (w tym
    funkcji prezesa zarządu) i/lub posiadanie udziałów w spółce powoduje
    utratę prawa do zasiłku? Moim zdaniem, jeśli tak, to powinno to być
    wymienione explicite.