    From: "Emka" <e...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo oszalało?
    Date: Thu, 14 May 2009 13:27:04 +0200

    "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gugjrm$2ml$2@news.interia.pl...

    > Sądem? Za moich czasów przyszła nauczycielka, przywaliła cyrklem XXL w
    > dupę,

    Ale teraz szkoła nie zajmuje się takimi sprawami. Niestety.

    > Więc wyjaśnij o wielki, czego nie zrozumiałem, że grozi im sąd za
    > szczeniackie zabawy.

    A owszem, może grozić. Taką informację dostałam ze szkoły, gdy poszłam
    złożyć skargę, że paru wyrostków (rodzice nieuchwytni) znęca się psychicznie
    nad moim dzieckiem.
    Szkoła niewiele może. Pedagog urządza pogadankę, wychowawca obniża
    sprawowanie i na tym się kończy w takich przypadkach. Jeśli mi to nie
    wystarcza albo jeśli sytuacje mimo wszystko się powtarzają, to sama składam
    pozew do Sądu Rodzinnego. Szkoła nawet malutkiego paluszka w tym nie moczy.

    E.