  • Data: 2009-05-14 08:30:28
    Temat: Re: Czy prawo oszalało?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 09:29
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gugh9e$6mq$1@news.task.gda.pl>):

    > jasne, chowajmy takich bezstresowych gowniarzy, co mysla ze wszystko im
    > wolno, potem moze przeczytamy o kolejnym samobojstwie dziecka zaszczutego
    > przez rowiesnikow, ktorzy w odpowiednim czasie nie zostali zastopowani

    Sądem? Za moich czasów przyszła nauczycielka, przywaliła cyrklem XXL w dupę,
    jak wlazłem do kibla dziewczynek i już więcej tam nie właziłem. Teraz
    miałbym sąd za pogwałcenie moralności... I jaka kara? Bo albo poprawczak
    dla mnie albo grzywna dla rodziców? Jedno i drugie bez sensu. A cyrklem po
    dupie spamiętałem i było z sensem.

    > czytaj chlopaku ze zrozumieniem

    Więc wyjaśnij o wielki, czego nie zrozumiałem, że grozi im sąd za
    szczeniackie zabawy.

    --
    Tristan