    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Date: Sun, 5 Sep 2004 15:32:20 +0200

    > A dokładnie - zdjęcia _pornograficzne_ z udziałem osób poniżej 15 roku
    > życia. Czyli na pewno _nie_ zdjęcia nagich dzieci (w tym niemowlaków)! To
    > trzeba rozróżnić.

    nie jedna 20 latka mogla by pozazdroscic niejednej 13 latce :)
    wiec na pewno powinnien byc taki podzial. Dla mnie smieszne bylo
    to jak zeszmacono kolesia w pod napieciem ktory ponoc molestowal
    13 letni dziewczyne ktora nie zdawala sobie sprawy z tego co robi.
    (kolezanki ja przed kamerami wysmialy, twierdzily ze jest to niemozliwe by
    nie wiedziala co robi)
    przypuszczam ze proponowala cos za zaliczenie. i albo dostala zaliczenie i
    powiedziala albo nie dostala zaliczenia
    -on nieskorzystal- a ona sie zemscila. Latwo czlowieka zniszczyc.

    Co do niemowlakow (moze nie tyle niemowlakow) zajmowalem sie przez kilka
    lat, (zreszta dalej sie zajmuje)
    dzieczynka (corka sasiadki) kilka lat temu zrobilem zdjecia, jedno bylo po
    kapieli,
    rozumiec mam ze jestem w swietle prawa w tym momencie pedofilem ? :))

    W meksyku jest gorzej, tam ponoc ojciec nie moze kapac swoje dziecka. W
    "Celi" byl wywiad z jednym ktorego za to zamknieto.

    P.