  • 31. Data: 2003-02-13 12:30:57
    Temat: Re: Czy nic nie da sięzrobić.
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : No wlasnie.. Co nas obchodzi pokrzywdzony....

    nie "co nas obchodzi" tylko "dlaczego państwo ma płacić za pełnomocnika
    pokrzywdzonego, skoro oskarża prokurator, pokrzywdzony może być stroną i
    może miec pełnomocnika"?

    tu powstaje to samo pytanie które padło jakiś czas temu - czy sąd powinien
    brać pod uwagę nieznajomość prawa ludzi, czy to ludzie powinni troszczyć się
    o siebie?

  • 32. Data: 2003-02-13 12:48:17
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]

    wiec jesli prokurator oskarza to czy ie powinien sie czuc jako pelnomcnik
    pokrzywdzonego ?

    Boguslaw

  • 33. Data: 2003-02-13 12:52:54
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 34. Data: 2003-02-13 15:16:32
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tak ale pokrzywdzony musi być odpowiednio mocno pokrzywdzony, wtedy dopiero
    oskarża prokurator.

> [...]
    > brać pod uwagę nieznajomość prawa ludzi, czy to ludzie powinni troszczyć

    Biorąc pod uwagę poziom skomplikowania prawa, to każdy powinien obowiązkowo
    iść na 5 letnie studia prawnicze... wtedy może by poznał prawo. Tylko kto
    nas w tym czasie wyżywi?
    A i pół roku z każdego roku poświęcić na poznawanie zmian w przepisach.

    Alek

  • 35. Data: 2003-02-13 21:01:48
    Temat: Re: Odp: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > a prawo nie jest doskonałe powinno byc surowsze ...

    A co to znaczy?

    KG

  • 36. Data: 2003-02-13 21:03:22
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
> [...]
    >
    > w pewnym sensie - zgadzam się (w tym sensie, ze "pełnomocnik" jako
    > "reprezentujący interesy", a nie w sensie pełnomocnictwa procesowego)

    Ale prokurator ma być obiektywny... :)

    KG

  • 37. Data: 2003-02-14 06:05:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    a biorąc pod uwagę skomplikowanie maszyn cyfrowych każdy powinien iśc na
    informatykę :-)

    nie przesadzajmy

  • 38. Data: 2003-02-14 06:06:03
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Ale prokurator ma być obiektywny... :)

    ale przecież prokurator nie oskarża osób, o ktorych winie jest przekonany
    :-)

  • 39. Data: 2003-02-14 16:02:20
    Temat: Odp: Odp: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > A co to znaczy?

    wiesz ,że nie wiem musiałam być cholernie zmęczona :-) :P

    Sandra

  • 40. Data: 2003-02-14 19:05:54
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > : Ale prokurator ma być obiektywny... :)
    >
    > ale przecież prokurator nie oskarża osób, o ktorych winie jest przekonany
    > :-)

    z pewnością ;)

    KG