eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem) › Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    From: w...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie
    wkurzylem)
    Date: 5 Jan 2004 16:00:20 +0100

    >  Skoro BP jest ubezpieczone, to tylko od zakładu ubezpieczeń możesz żądać
    > odszkodowania. Możesz co prawda skierować pismo do BP, ale oni przekażą je
    > zakładowi ubezpieczeń i wyjdzie na to samo.

    Czy przy pisaniu protokolu zgloszenia uszkodzenia (formularz PZU) moze byc
    obecna policja? To tak na przyszlosc jakby cos mi sie podobnego zdarzylo i,
    nauczony doswiadczeniem, chcialbym "wzmocnic" wiarygodnosc protokolu (i tym
    razem pojde do sadu bo 2 razy to za duzo).

    >   Tak to już jest. A jeśli w instrukcji obsługi myjni był warunek złożenia
    > lusterek, to będziesz się musiał z nimi nieźle nawalczyć (prawdopodobnie w
    > sądzie) - ja bym sobie darował :)

    Lusterka mialem zlozone (i tak bylo w protokole). Tym razem sobie z rozych
    wzgledow daruje ale nastepnym razem chce juz wiedziec jak moze "uwiarygodnic"
    taki protokol (ktory sam w sobie jest podwazany przez PZU...). Stad moje
    pytanie o obecnosc policji.

    Dzieki,
    Wojtek