  • 1. Data: 2004-01-24 15:07:56
    Temat: Czy mozna zakladac spolki cywilne ???
    Od: "Jamez" <j...@o...pl>

    Witam
    doszly mnie sluchy ze nie mozna juz zakladac spolek cywilnych-czy to prawda
    ?

  • 2. Data: 2004-01-24 15:59:32
    Temat: Re: Czy mozna zakladac spolki cywilne ???
    Od: "Anzelmo" <a...@i...o2.pl>

    Użytkownik "Jamez" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > doszly mnie sluchy ze nie mozna juz zakladac spolek cywilnych-czy to
    prawda
    > ?

    Nieprawda

    Anzelmo
    ICQ: 239769481
    GG: 6462706

  • 3. Data: 2004-01-24 17:53:37
    Od: "MG" <m...@o...pl>

    > Witam
    > doszly mnie sluchy ze nie mozna juz zakladac spolek cywilnych-czy to prawda
    > ?

    Nieprawde - żeby nie można ich było zakładać to trzeba by poważnej nowelizacji
    kodeksu cywilnego i paru innych kluczowych ustaw. A o takowej ani widu ani
    słychu. Nawet o projekcie czy choćby zamierzeniach. Poza tym nie mogę sobie
    jakoś wyobrazić ratio legis takiej zmiany. Hm.... W każdym razie art. 860 -
    875 kc nadal są i jeszcze długo będą.

    Można spać spokojnie :-)