  • Data: 2005-10-21 20:44:55
    Temat: Re: Czy można tak robić ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <t...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:djacjj$qce$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Mam oryginał tej pocztówki - też wyjęty ze skrzynki. Oglądałem to dość
    dokładnie i o ile uważam, ze masz rację, co do tego, ze to zmontowano,
    to jestem raczej przekonany, że nie montowano samego uścisku rąk. Ta
    pocztówka jest zmontowana z 3 obrazów:

    1) Tuska i Wałęsy;
    2) tła z ludźmi dodatkowo rozmytymi;
    3) biało-czerwonej flagi po lewo.

    Ale nawet jakby to był fotomontaż, to jedyną osobą, która by mogła
    podnosić w tej sprawie sprzeciw jest Lech WAŁĘSA. Bo posłużono się
    jego wizerunkiem. To, w jaki sposób to zdjęcie zrobiono, to jest
    sprawa z punktu widzenia prawa drugorzędna.

    PS: Dla dociekliwych proponuję zwrócić uwagę na węzeł krawata Lecha
    WAŁĘSY. Nie mogli mu tego poprawić, skoro wiedzieli, do czego tę fotkę
    robią? :-)