  • 1. Data: 2003-12-11 10:48:38
    Temat: Re: Czy mozna odliczyc takie rzeczy?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Ajgor"
    > Zapomnialem dodac, ze pod kostke dalismy zwir i grysik. Czy to tez sie
    > odlicza?

    wątpię - ogrodzenia domku i bram nie mogłem odliczać
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-12-12 10:22:23
    Temat: Czy mozna odliczyc takie rzeczy?
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Witam.

    W tym roku zrobilem (a raczej zrobilismy z sasiadami) toche porzadku przed
    domem. Nowy chodnik z kostki, krawezniki, posadzilismy zywoploty, posialismy
    ozdobna trawe. Wszystko jest na terenie, ktory mamy w dzierzawie na 99 lat
    (Mamy ksiege wieczysta). Wszystkie rachunki sa na mnie i zone. Chcial bym
    sie dowiedziec, co z tych rzeczy mozemy odliczyc od podatku. Kostke i
    krawezniki chyba tak. A co na przyklad z zywoplotem?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.

  • 3. Data: 2003-12-12 10:24:09
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>