    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można nie wymienić dowodu osobistego?
    Date: Fri, 3 Aug 2007 11:49:41 +0200

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f8ut4l$r47$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@k...WYWAL.net.pl> napisał w wiadomości
    l...

    > Witam
    >
    > niezależnie od tego czy twoja interpretacja dotyczaca dokumentu
    > niezbednego przy ubieganiu sie o paszport jest prawidłowa czy nie, to i
    > tak do konca tego roku nalezy wymienic dowód osobisty ksiązeczkowy na nowy
    > plastikowy, bo te stare straca waznosc, niezaleznie czy sa wystawione
    > bezterminowo; nic nie zalatwisz w urzedzie, na poczcie, w banku, jak
    > przedstawisz stary dowod czy np. paszport aktualny i wazny; musisz miec do
    > tego nowy dowod osobisty
    >
    > pzdr

    poza tym prawo jazdy potwierdzaja jedynie to, że masz uprawnienie do
    prowadzenia pojazdu określonej kategorii na terenie UE, ale na pewno nie
    stanowia dowodu bezposredniego twego obywatelstwa - sprawdz to na granicy a
    przekonasz sie ze prawo jazdy nie wystarcza - musisz miec nowy dowod lub
    paszport wazny

    pzdr