eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można już wykonać zapis (z testamentu)?Bardzo proszę o pomoc › Re: Czy można już wykonać zapis (z testamentu)?Bardzo proszę o pomoc
  • Data: 2006-04-04 13:40:55
    Temat: Re: Czy można już wykonać zapis (z testamentu)?Bardzo proszę o pomoc
    Od: "Dawid " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał(a):

    Tzn. wygląd to tak, że w testamencie rzeczy X. przypada pani 1, rzecz Y
    przypada pani 2, rzecz Z przypada mnie. Sąd orzekł, że wszystko przypada dla
    mnie, a te treści w testamencie są zapisami - czyli jestem zobowiązany wydać
    rzecz X. pani 1, rzecz Y pani 2. I chodzi o mi o to, czy mogę to im przekazać
    to teraz, przed uprawomocnieniem wyroku?? Bo wychodzę z założenia, że jeżeli
    ktoś się odwoła, i zmieni się postanowienie sądu, to i tak, za ewentualną
    sprzedaż rzeczy X lub rzeczy Y, będzie odpowiada, któraś z pań, mam rację??
    Swoją drogą oczywiście zamierzam dać im do pokwitowania jakieś potwierdzenie
    odbioru, gdzie jasno będzie napisane, że ja im to przekazuje, a one to
    odbierają.